پزشک یا داروساز

۱۹ بازديد
آیا شما یا کسی که می شناسید برای کاهش بیماری هایی مانند درد مزمن یا شاید برای درمان کلسترول یا فشار خون بالا دارویی مصرف می کنید؟ خوب، در حین درمان مشکل شما، دارو ممکن است عوارض جانبی نیز ایجاد کند که بسیاری از ما نمی خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ... یبوست.

درست است، در حالی که داروی شما می تواند به طور موثری وضعیت شما را مدیریت کند، ممکن است گاهی اوقات باعث مسدود شدن روده شما شود.

یبوست واقعاً آنقدرها هم غیرعادی نیست، بنابراین لازم نیست از صحبت کردن در مورد آن با پزشک یا داروساز خود خجالت بکشید. به گفته جیم مورلی، داروساز ثبت شده، "بسیاری از مردم نمی دانند که نسخه آنها، و همچنین برخی از داروهای بدون نسخه (OTC) می تواند باعث یبوست شود.

لیست مقصران شامل محصولات خاصی از دسته‌های دارویی مانند مسکن‌ها، داروهای فشار خون بالا و داروهای کلسترول بالا است. یبوست گاه به گاه می تواند ناراحت کننده باشد، اما نباید شرم آور باشد که در مورد این وضعیت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید. مهم است که با پزشک خود در مورد عوارض جانبی که ممکن است در حین مصرف داروهای نسخه ای یا بدون نسخه تجربه کنید، صحبت کنید.

اگر دچار یبوست شدید، قرص Senokot-S را امتحان کنید. قرص Senokot-S حاوی یک ماده ملین گیاهی طبیعی، به علاوه یک نرم کننده مدفوع است که باعث تسکین ملایم و یک شبه یبوست های گاه به گاه می شود. لطفا قبل از استفاده برچسب کامل محصول را بخوانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.