تک تیرانداز نخبه

۱۶ بازديد
اگر فیلم "Black Hawk Down" را دیدید، از قبل می دانید چه اتفاقی برای سربازان در آن مأموریت افتاده است - برای دستگیری جنگ سالاران سومالیایی بد شده است. هجده نفر از آنها در آن روز در سال 1993 جان باختند و بیش از 70 نفر دیگر مجروح شدند.
یکی از مجروحان - نیروی دریایی آن زمان هاوارد واسدین - برای مدت طولانی پس از بازنشستگی آنقدر درد داشت که به دنبال کمک پزشکی بود که اکنون به طور فزاینده ای در ارتش در دسترس است.
واسدین، نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز با عنوان «تیم ششم SEAL: خاطرات یک تک تیرانداز نخبه نیروی دریایی SEAL»، می گوید: «پس از گلوله خوردن در نبرد موگادیشو، یکی از دوستان به من توصیه کرد که به یک متخصص کایروپراکتیک بروم. سه مرتبه بعد، تمام شب بدون درد گردن می‌خوابیدم و بدون لنگی راه می‌رفتم.»
آیا برای تغییر دقیق داستان او آماده اید؟ واسدین به قدری از مراقبت خود الهام گرفت که امروز خودش یک متخصص کایروپراکتیک است - و همچنین از حامیان مشتاق بنیاد پیشرفت کایروپراکتیک است.
او می‌گوید: «به یک متخصص کایروپراکتیک نیاز بود تا کیفیت زندگی‌ام را به من بازگرداند. "امروز، ماموریت من این است که اهمیت کایروپراکتیک را با مردم به اشتراک بگذارم، بنابراین بیماران بیشتری بتوانند مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت کنند."
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.