بیمارستان بستری

۲۵ بازديد
وقتی فصل آنفولانزا هر سال فرا می رسد، مهم است که مطمئن شوید که از شما محافظت می شود.
فصل آنفولانزا غیرقابل پیش بینی است و می تواند شدید باشد. به طور متوسط ​​5 تا 20 درصد از جمعیت ایالات متحده سالانه به آنفولانزا مبتلا می شوند و بیش از 200000 نفر از این افراد به دلیل عوارض در بیمارستان بستری می شوند. آنفولانزا می تواند به ویژه برای کودکان جدی باشد. هر سال به طور متوسط ​​20000 کودک زیر پنج سال به دلیل عوارض آنفولانزا در بیمارستان بستری می شوند. کودکان دو تا 17 ساله دو برابر بزرگسالان در معرض ابتلا به آنفولانزا هستند.
این گونه مشکلات ناشی از آنفولانزا می تواند زندگی یک خانواده را تحت تأثیر قرار دهد، اما اقداماتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آنفولانزا انجام دهید. از طریق کمپین «منتظر واکسیناسیون نباشید»، اسطوره فوتبال و مادر براندی چستین خانواده‌ها را تشویق می‌کند تا این چهار نکته را در ذهن داشته باشند:
* سالانه واکسن آنفولانزا دریافت کنید. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کند که همه افراد شش ماهه و بالاتر باید هر سال واکسن آنفولانزا را دریافت کنند، زیرا این بهترین راه برای کمک به پیشگیری از آنفولانزا است.
* منتظر نباش هر سال، مهم است که خود و خانواده‌تان را به محض اینکه واکسن در جامعه شما در دسترس است، واکسینه کنید، که می‌تواند تا اوایل ماه اوت باشد.
* گزینه های خود را بشناسید مهم است که به یاد داشته باشید واکسن آنفولانزا به دو شکل - واکسن یا اسپری بینی وجود دارد. در مورد اینکه کدام نوع برای شما و اعضای خانواده واجد شرایط شما مناسب است، با پزشک خود صحبت کنید.
* عادات بهداشتی خوب را تمرین کنید. انجام اقدامات پیشگیرانه روزمره، مانند دوری از افراد بیمار و شستن دست ها، به کاهش انتشار میکروب ها کمک می کند. اگر به آنفولانزا مبتلا هستید، از محل کار یا مدرسه در خانه بمانید تا از سرایت آنفولانزا به دیگران جلوگیری کنید.
به گفته آنات فینگولد، متخصص پیشرو آنفولانزا و رئیس بخش بیماری‌های عفونی کودکان در بیمارستان منطقه‌ای کودکان در بیمارستان دانشگاه کوپر در کامدن، ویروس‌های آنفولانزا دائما در حال تغییر هستند و سویه‌هایی که از فصلی به فصل دیگر در گردش هستند ممکن است متفاوت باشد. ، نیوجرسی. به همین دلیل، واکسن‌های آنفولانزا از فصلی به فصل دیگر به‌روزرسانی می‌شوند، به همین دلیل CDC توصیه می‌کند هر سال واکسینه شوند.»
علاوه بر این، محافظت ایمنی فرد در برابر واکسیناسیون با گذشت زمان کاهش می‌یابد، بنابراین واکسیناسیون سالانه به ارائه حفاظت بهینه کمک می‌کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.