مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

۱۹ بازديد
در حالی که ورزشکاران حرفه ای در روز بازی با حریفان خود روبرو می شوند، همه در زندگی روزمره خود با ناملایمات روبرو می شوند.
فقط از دکتر جک لیولین، روانشناس و نویسنده برجسته ورزشی بپرسید، که در ژانویه 2004 اخباری دریافت کرد که دیدگاه او را برای همیشه تغییر می داد: تشخیص داده شد که او مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس عود کننده-فرودکننده (RRMS)، شایع ترین شکل ام اس است.
دکتر Llewellyn حرفه خود را بر پایه کمک به ورزشکاران حرفه ای برای غلبه بر ناملایمات با استفاده از موانع زندگی برای رسیدن به موفقیت بنا نهاد - اگر اخیراً سرفصل های ورزشی را دنبال کرده اید، می دانید که چقدر انرژی می تواند بگیرد - و ناگهان متوجه شد که همان تکنیک ها را برای رسیدن به موفقیت به کار می گیرد. خودش از طریق چالش زندگی با ام اس.
نویسنده کتاب تازه منتشر شده «گل را از آب بیرون کن» می گوید: «هیچ تضمینی در زندگی وجود ندارد، اما نگرش مثبت احتمال موفقیت را در کنار شما نگه می دارد». "هفته ای که من تشخیص داده شدم، هفته سختی بود. با این حال، من با دکترم کار کردم تا فوراً تحت درمان قرار بگیرم، و توانستم زندگی ای را که دوست دارم در هشت سال پس از آن حفظ کنم."
من همیشه به بازیکنانم می‌گویم: «همه در زندگی‌شان با سختی‌هایی مواجه می‌شوند.» آنچه که شما می‌توانید کنترل کنید، زمان لازم برای غلبه بر آن با یادگیری نحوه تمرکز بر دارایی‌هایتان است، نه بدهی‌هایتان.»
کتاب دکتر لیولین به تشریح استراتژی‌هایی می‌پردازد که به هر کسی کمک می‌کند تا از سختی‌ها بهبود یابد و هر روز بهترین زندگی خود را داشته باشد. از جمله نکات او:
* دارایی ها و بدهی های خود را ارزیابی کنید. از خود بپرسید: "چه چیزی شما را به اندازه کافی قوی می کند تا بر چالش های زندگی غلبه کنید؟"
* هر روز به چیزی مثبت دست یابید. دستاوردهای خود - کوچک و بزرگ - را بررسی کنید و ذهن خود را با چیزهایی پر کنید که مثبت و تایید کننده هستند.
* اطراف خود را با تیمی از افرادی که متعهد به کمک به شما هستند احاطه کنید. شما به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارید که هم متعهد به سلامت شما و هم شما باشد.
* از استرس به عنوان انگیزه استفاده کنید. راهی بیابید که انرژی حاصل از چیزهایی را که به شما فشار می آورند به روشی سازنده استفاده کنید.
* یک محیط مثبت ایجاد کنید. یک انتخاب آگاهانه انجام دهید
هر روز با یک ذهنیت مطمئن زندگی کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.